
Tūrisma uzņēmējdarbība un globālās izmaiņas
Ņemot vērā tūrisma nozares komplekso raksturu, straujo izaugsmi un dažādo globālo makrovides faktoru ietekmi, tūrisma organizācijām konkurētspējas nodrošināšanai ir svarīgi savlaicīgi apzināt tirgus …
- Docētājs: Aija van der Steina
- Docētājs: Egija Logina
- Docētājs: Agita Šmitiņa

Field school in the Baltic States
The purpose of the field school is to provide the opportunity for students to apply in practice the knowledge and skills gained through the study courses and strengthen their competencies via experie…
- Docētājs: Agita Līviņa
- Docētājs: Aija van der Steina
- Docētājs: Linda Veliverronena

- Docētājs: Ilona Beliatskaya
- Docētājs: Andris Klepers

TCM Master Thesis I
The aim of this study course is to provide motivational and methodological support in the process of writing a Master's thesis, promote regular work, and exchange experience on research-related issue…
- Docētājs: Aija van der Steina
- Docētājs: Linda Veliverronena
- Docētājs: Vineta Silkāne
- Docētājs: Linda Veliverronena

Strategic Leadership in Tourism 2025
The aim of the study course is to provide comprehensive knowledge and to improve students’ competences to perform exceptional strategic leadership and effective senior management in the hospitality a…
- Docētājs: Agita Līviņa
- Docētājs: Anda Mežgaile

Tourism Marketing Strategies
This study course aims to provide comprehensive knowledge, as well as to develop analytical and decision-making skills, to improve the academic and intellectual competence of implementing marketing m…
- Docētājs: Aija van der Steina